förbannad!

Skrev senast i tisdags, så de har väl hänt en del.. kanske inte så intressant men men.. 

I tisdags sov jag som sagt hos tommy, det var mysigt.

I onsdags fick jag skuts hem av tom :) han körde runt i det fina vädret och frågade om ajg ville ha skuts, fett gulligt ^^ Sen stod vi typ o pratade i en kvart eller något :) Han och jag har ju inte samma kontakt som förut, så det var faktiskt roligt att prata lite med honom, mer än de vanliga "hur är det? aa okej " eller things like that. Sen bakade jag en kladdkaka som jag tog med hem till Tommy som han, hans brorsa och hans brorsas kompisar åt ^^ hoppas de blev så gott som de såg ut! Jag smakade bara en tugga.. var inte sugen efter all smet x) Både jag och Tommy var hur trötta som helst, så vi gick o la oss klockan 10.. helt stört egentligen, me riktigt skönt!

I torsdags hade vi nationellt prov i matte, det gick väl rätt bra, eller de kändes så i alla fall.. så jag hoppas väl på ett VG/MVG. Jag borde väl helst få ett MVG eftersom det är mitt betyg i matte, men om jag skulle råka få ett VG är det ingen fara :) Efter skolan jag gick jag hem till mormor och fikade där med mammas brorsa, hans barn och hans två "skötare" eller vad man nu kan kalla dom.. så jävla hemskt allt de där med deras bilolycka.. och fortfarande efter 2½ år så är han inte bra.. de är förjävligt! Efter de gick jag hem till tommy och tittade på TV och myste lite :) och så plockade jag ihop alla saker (förutom deodoranten som jag glömde där.. så jag fick använda en annan idag som jag inte alls gillar!) och gick hem för att sova hemma, eftersom mamma och pappa hade kommit hem... Jag satt och pratade med pappa till typ halv 12.. vi planerade typ alla helgerna fram till sommaren.. de är rätt lite tid kvar, och framförallt! det är väldigt lite tid jag har till att göra det jag vill och så.. Men men, de löser sig

Idag har de inte varit något speciellt förutom att jag blir så jävla förbannad på vissa människor.. Läste lite kommentarer i bloggen coh upptäckte att vissa har jävligt svårt att läsa, men visst de var ingen big deal, men vissa tycker tydligen att jag är tjock?! så tolkar åtminstone jag en kommentar där de står "gå ner 5 kilo och plastikoperera dig". Asså förlåt om jag är oförskämd nu, men har ni inget här o göra, så DRA! Det här är min sida, och de är meningen att jag jag ska kunna skriva här utan att få såna kommentarer. Om ni inte har något bra att säga, utan bara klaga, då kan ni helt enkelt skita i att läsa min blogg överhuvudtaget! sååå...

...GO TO HELL!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men nu är det ju så att ibland måste man ta sanningen. Om du inte tycker så så borde du inte ta åt dig och bli sur heller :)

2008-04-26 @ 18:00:36
Postat av: Malin

Ehm, sanningen? Jag har fan normal kropp och de är farligt om jag går ner 5 kilo för jag blir underviktig då.. och plastikoperera mig, jag säger bara Ursäkta?!

2008-04-26 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0