fredag,

nu har jag precis ätit, de blev räkor.. var hur länge som helst sen jag åt de sist! Just nu väntar jag på att Tommy ska komma hit :) jag ska hem till honom och mysa, titta på film och sova där. Men eftersom han är hos ejnar just nu så bestämde vi att han ska komma förbi när han går hem, så kan vi gå tillsammans.

Var på teatern idag, vi dansade bara, och de var tydligen en dans som jag inte skulle vara med på -.- ibland är de bara så typiskt.... Men men, ska inte klaga, jag hade hur kul som helst! lärde mig en del av dansen bara för att det är kul och jag försökte på mig ett hopp som knappt någon av oss klarade... vi skulle över hela scenen, men dock skulle vi bara ta typ 5 steg eller nåt, så man skulle typ "springa" steget... och då lyckades jag aldrig stanna.. det kanske är väldigt tur att jag inte ska göra det xD  samtidigt så satt jag och philip och skrattade åt Sofia! Hon ser alltid så jävla rolig ut när hon dansar.. hon hänger inte med ett dugg, är efter alla andra med i stort sätt alla stegen, plus att hon knappt gör något av dom rätt x) så de är väldigt roligt att titta på!  Har under dagen också kommit på att hon inte förstår vad ironi är. för varende gång nogon säger något ironiskt så frågar hon om dom är allvarliga... såå, ja, sofia har lite svårt för sånt xD Men men :) hon är söt i alla fall ;)

Får väl se hur det blir imorgon kväll.. vi funtar på att ha en "laga-mat-kväll" igen :) om de blir så, så tänkte vi ha fläskkotletter, potatis kroketter och tsatsiki (stavas hur?), mums :) men men, inget är helt bestämt ännu,

Jag bjuder på ett par bilder som togs i solen idag påväg till farsta :)

image23image24

Kommentarer
Postat av: Wimla

haha söt bild på philip ser ut som han bara står där och funderar! XD

2008-04-18 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0