Hörnet

Igårskippade jag franska lektionen för att träna på lite låtar till kabarén, de kändes mycket viktigare. Kanske för att jag älskar musik och inte skulle klara mig att leva utan det :) !  Efter skolan åkte jag till farsta med philip, wilma, patrik och niklas och vi fikade tillsammans med amelie på ett fik i farsta :) jag köpte en mockaruta och en sprite att mumsa på ! Efter de gick vi till teatern, och jag försökte spela med lite inlevelse och hoppa in lätt (?), fattar fortfarande inte varför, men men..  :)  Efter teatern åkte jag hem och gjorde i ordning mig inför kvällen på hörnet :) jag skulle sjunga där :) det kom en massa spanjorer och då spelade vi lite grann, det var underbart roligt! :) de vill jag göra om!!!  dock hände en inte allför bra grej lite senare under kvällen... jag fick typ världens mensvärk och de kändes som att jag skulle spy, så jag bara satt på en sten och grät.. som tur var har jag en helt underbar vän och en helt otrolig pojkvän som stöttade mig :) när allt hade lugnat ner sig lite grann så följde jag med killarna hem och sov medans dom lanade. Så i morse ringde jag och sjukanmälde mig på konsum.. orkade inte jobba efter allt de, och de kändes bra att ta en paus :)  tommy kom o la sig kl 7 i morse, då var han trött på att spela .. eller åtminstone för trött för att göra det :) så vi typ halvsov hela dagen, det var riktigt skönt. 
När vi väl gick upp så gjorde han i ordning lunch åt oss :) och då kom richard upp o flamsade.. och hannes strax efter.. de märktes att dom inte hade sovit något xD

Ikväll ska jag, Tommy och Niklas hem till sofia för att mysa tillsammans. Jag och sofia ska göra en efterrätt med glass, grädde, maränger och chokladsås, och sen ska vi väl kolla på någon film eller något sånt  :) det ska bli najs ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0