Trött på bloggen

Jag blir så jävla förbannad när man har suttit och skrivit ett blogginlägg som är hur långt som helst, och sen när man klickar på spara och publicera så försvinner det.. någon som håller med mig?!
Det hände 3 gånger för mig igår, sen gav jag upp, pallade helt enkelt inte

Men men.. ska väl ta och uppdatera allt nu istället :)

I lördags lagade vi som sagt mat hemma hos sanna, och åt tillsammans. Det var mysigt, och vi var inte så jätte många så det blev inte lika stökigt.. fast eftersom niklas jokke och philip cpade sig så var de kanske inte sååå stor skillnad.. men men :)  Egentligen skulle vi ju ha sett filmen walk the line, men de blev inte så. Vi var bara allmänt galna och spelade guitar hero :)   Senare på kvällen gick jag hem till tommy och myste lite, och sov där :) vi gick väl upp vid 2 dagen efter, så det var chill ^^
Latade oss bara hela dagen och kvällen. Tittade på två filmer, The eye och One missed call :) dom var asbra! fast jag blev jävligt rädd för one missed call x)
igår var det bara en helt vanlig dag... skola.. och sen bara lata mig hemma, tittade mest på tv, och "började" städa rummet.. hann dock inte särskilt långt, eftersom jag var för trött xD
Idag ska jag sova hos tommy :) eftersom mamma och pappa har åkt till landet. Jag är inte sån som älskar att sova helt själv i en lägenhet, så de bestämdes att jag skulle sova hos tommy eller han sova här. Idag blir det att jag sover där, får se om de blir samma imorrn :)  Nu är han och dömer match, så jag får vänta tills han kommer tillbaka :) 
Idag såg jag på FRIDAs hemsida att dom sökte par till en panel, så jag mailade och Ida ringde upp :D  jag fick veta att dom skulle fotografera mina läppar och några andra kroppsdelar och sen skulle tommy få gissa vilka som va mina x) Han ville inte först, och vi bestämde oss för att säga nej.. men eftersom jag så gärna ville så bestämde vi att jag skulle ge något tillbaka, och alltså kompensera (stavas?) det :) Så då tyckte han att det var värt det. Så på tisdag ska han och jag åka in och fotas och lite sånt, kommer bli hur kul som helst! Känner mig dock lite taskig, så jag har bestämt mig att att gottgöra han med de mesta nu ett bra tag framöver..  det känns mer rätt så :)
Förutom de så gick jag och pratade med syo på morgonen, kände att de behövdes, är så förvirrad, när de gäller mitt gymnasieval. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på rytmus så att jag slipper välja resten x)

Tänkte lägga upp bilderna på mig som togs i lördags :) det blev fyra stycken, i 3 olika outfits :)
här kommer dom !

image25

image26

image27

image28

dom två första bilderna har jag ju korsett på mig, och jag älskar korsetter, så jag gillade verkligen att fotas med en!
den tredje bilden... ja vad ska man säga.. kläderna var lite halvroliga.. i "mini" tröjan höll mina tuttar på att hoppa ut, och kjolen var alldeles för stor, så vi fick sätta fast den med en säkerhetsnål istället för att knyta.. men men :) jag antar att det är rätt så positivt. Tyckte i alla fall att dom såg snygga ut på, men de känns som att de inte riktigt syns på bilden..
den sista bilden gillar jag verkligen, klänningen var underbar, fast väldigt kort, ju mer man gick, desta mer åkte den uppåt, men det blev himla snygg på bild!

Sexigt ;)  ?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gå ner fem kilo och plastikoperera dig, sen kan du lägga upp såna här bilder på dig. cool idé med korten men du borde andvänt en annan modell :)

2008-04-25 @ 09:19:40
Postat av: lukas

haha you made my day, roliga bilder.
ta bort dem för din egen skull

2008-04-25 @ 09:32:27
Postat av: maria

öhm, moget?
"lukas" & "natalie" ? yeah right ;)
malin är smal & har jättefin mage och bilderna är skitfina. är ni avundsjuka eller, "lukas" och "natalie" ? HAHHAA

2008-04-25 @ 19:32:12
Postat av: Sofia

What bitches are too scared to show there faces
and yet think they are soo cool that they can say that the hottest girl in all of sweeden is uglyy! x)
God! people make me laugh! im sure whoever wrote this is as ugly as my granny ass!!
soo fuuck off and leave the amazing people in this world alone!

MALIN I FUCKING LOVE YOUUU SEXXYY!
and you look amazing!
so so so so so sexyy!

2008-05-07 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0