a bit lonely

Nu har Tommy precis åkt hem :( känns ensamt!

Mamma och pappa är ju ute på landet och kommer hem antingen imorrn eller idag.. vet inte riktigt än hur det blir. Men i alla fall.. så de senaste dagarna har tommy bott hos mig :) jag har ju även varit sjuk :( men det har inte varit någon större fara!

Jag och Tommy har hunnit se 2 av filmerna :) en igår kväll och en nu på morgonen :) Dom var bra båda två :) inga höjdar filmer direkt, men absolut inte dåliga! Dom är helt klart värda att ses!
Det är Kings of south beach och Beowulf.
Jag personligen gillade Kings of south beach bäst, men jag tror att tommys favorit var Beowulf.

Förutom det så har vi väl inte gjort så mycket.. tittat på tv och så bara :)

Hoppas ni har haft det bra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0