Ändrade planer!

Det blev ändrade planer idag.

Pappa ringde kvart i 10 imorse och sa att jag inte behövde åka till landet, eftersom våra gäster var lite halvsjuka och vi skulle istället åka direkt hem till dom för att träffa sångaren i bandet som ska spela på deras bröllop. Och det är alltså därifrån jag har kommit nu :)

Så dagen började med att jag coh tommy vaknade halv 10 och kunde absolut inte somna om, så vi gick upp och duschade, jag åt lite frukost, och sen gick jag hem. Städade och plockade ordning hemma i knappt en timme, då kom mamma och pappa hem från landet, dom packade allt mitt och sen åka de hem därifrån.
Under några timmar packade jag upp, rensade och gick igenom ett antal saker innan jag skulle åka och träffa sångaren i bandet!

Så nu har vi planerat en del, och bestämde att vi skulle träffas om en vecka hemma hos mina kusiner för att repa ihop flera låtar, så nu gäller det verkligen att träna låttexter, å andra sidan fick vi ha texter till några låtar som vi bara ska sjunga lite under minglet :) nu ska jag inte avslöja nåt mer!

Nu under kvällen ska jag packa upp alla kläder, försöka städa så mycket som jag hinner i rummet, men även sitta vid datan, här hemma har vi ju ett snabbt bredband, på landet är det uppkoppling via telefonen och det är hur segt som helst, så det är riktigt skönt att få sitta här hemma! Tänkte även så fort som möjligt lägga in bilder från allt möjligt som har hänt under sommaren :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0