Cold Case och glass!

Om cirka 10 minuter så börjar Cold Case, och det ska jag väl se :) tänkte ta mig lite glass, dulce de leche (det stavas så, eller hur?), till det :) det ska bli riktigt gott! Får se om det blir Las Vegas efter eller om jag hittar något annat roligt program att titta på :) annars så ska jag kolla på Juno, eller ja, det ska jag väl göra hur som helst, är egentligen bara en fråga om när ;)
Som sagt så regnar det fortfarande.. men inte alls lika mycket :) får väl hoppas att det blir bättre till imorrn eller åtminstone till måndag :)

Eftersom att det inte blev någon bio i helgen så har vi bestämt att vi ska hyra en massa filmer :) det kan vara kul att se lite filmer och så, speciellt när det är dåligt väder och mamma är sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0