dagen som gått!

Nu har jag kommit hem :)
Imorse fick jag alltså en liten sovmorgon, och sedan var det skolan som gällde! Idag hade vi bara 3 lektioner, så vi slutade rätt tidigt, det var jätte skönt! Våran lunch var 1½ timme, så det blir ju inte lika tidigt som man vill, men men! ;)  På matten gick det helt okej, men jag hann inte klart allt, vilket jag inte tror att någon gör på våra lektioner? Men jag har redan hunnit räkna in nästan allt på vägen hem på tunnelbanan! På spanskan fick vi lära oss hälsa :) så det blev en liten läxa i de också, till nästa onsdag! På engelskan hade vi de sista diagnostiska testet! Skönt att det är över ;) haha!
Efter skolan åkte jag in till stan med Saga för att köpa ett block :) men vi hittade inget smart, så vi struntade i de! Istället köpte jag en glass på Montis, och jäklar va dyrt de va! Sedan åkte jag hem :)
Såg att dom har 25% rea på alla märkesunderkläder på Twilfit :) kanske ska passa på att köpa hanky panky, calvin klein eller nåt ;)

Sedan jag kom hem har jag hunnit plocka undan lite i rummet, blev lite små stressigt i morse, så det behövdes röja! Sedan har jag även fotat lite saker som jag ska visa på bloggen :) har lite kvar bara, men det ska jag nog hinna med tror jag! ;)

Uppdaterar lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0