Film, Film, TV, TV

Internet krånglar som vanligt här ute på landet, dock beror det nu på all åska... men det är lite störande när man skriver inlägg som bara försvinner... men men, jag får väl göra det bästa av situationen!

Vaknade inte förrän kvart i 2 idag, antagligen för att jag var uppe till kvart över 3, kollade på en film (Juno), berättar mer om den vid ett senare tillfälle.
När jag gick upp så var det rätt bra väder och jag fixade lite på tomten, lämna filmerna och hyrde två nya, handlade det som vi glömde igår, lagade mat och tittade på film (we own the night)
Den här dagen blev också en slapp dag, men det är rätt skönt!

Har fått brev från Kärrtorp gymnasium där dom berättade lite kort vad som skulle hända när vi kom dit första dagen, om nollningen och lite annan nyttig information. Jag tror att kärrtorp är helt okej, och jag hoppas att det blir bra!

Nu har jag nyss tittat klart på Bones, ett program som jag har längtat efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0