Helgen och gonatt!

Det blev inget paradise hotel :) blev telefon med tommy istället :) och det är jag glad för! Tänkte gå och lägga mig nu, kanske läsa den nya FRIDA tidningen en stund och sedan sova! Ska åtminstoe släcka senast 23! Annars kommer jag vara hur trött som helst imorgon, och behöva sova hur mycket som helst i helgen!
Har faktiskt börjat planera helgen :) det känns bra, för innan hade jag ingen aning om vad som skulle hända :)
Ska förmodligen med tommys familj på en kräftskiva på lördagen :) så jag får väl flytta allt annat till söndagen... hade nämligen tänkt åka till stan med mamma och köpa lite grejer inför skolan :) men men, då kan jag göra det på söndag istället, och samtidigt kan jag testa på den där salsa kursen som var gratis lör-sön den här helgen och nästa helg :) får se om det funkar!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack fina! Hoppas du sover gott!

2008-08-21 @ 23:33:03
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0