inställt.

Bloggen har krånglat i flera timmar, men nu äntligen så lyckades jag logga in! Wohoo!
Medans den krånglade passade jag på att titta på den sista filmen x) The big bounce. Den var bra x) fast jag har sett betydligt bättre filmer med Owen Wilson än den.. men men :)

Har i alla fall bestämt mig för att inte gå på mötet med simningen imorrn, jag kommer inte orka det... ska ju på ett sånt där möte för att få börja övningsköra och sen teatern, och det är viktigare än mötet med simningen... Så, jag ska maila de nu och säga som det är, jag är för sjuk för att komma. Har ju ändå varit hemma från skolan 2 dagar, och nu är det tredje dagen som jag ligger...    : /
Känns jobbigt, för jag brukar inte vara sjuk så ofta.. men nu åker jag dit hela tiden, och inget blir riktigt bra  : /

Här kommer en bild på mig från förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0