Natti natti!

Nej, om jag ska orka komma upp imorrn och ladda upp en massa bilder här på bloggen så måste jag nog gå och lägga mig och sova nu! Jag har ju ändå varit uppe sedan halv 10 imorse, så jag är riktigt trött nu! Hoppas verkligen att jag inte vaknar innan 12! Vill verkligen sova ut dom sista dagarna nu eftersom jag ska börja jobba på måndag och sedan en vecka senare börja skolan!

Bilder imorrn som sagt ;) shopping bilder, mallorca bilder, kryssnings bild och mycket annat! Får se hur mycket jag orkar och hinner! :)

Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

- det är bra att du inte finner något intresse av blondinbellas blogg för det gör inte jag heller så det är bäst så haha okej, godnatt !

2008-08-08 @ 00:38:00
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0