Regnig dag!

Idag har det inte hänt så mycket... det har regnat... enda sen jag vaknade!
Inatt sov jag riktigt dåligt.. kunde inte sova först, så jag låg och vred mig i nån timme.. och sen vaknade jag rätt tidigt och kunde då inte somna om... men jag får väl ta igen det inatt antar jag!

Så vad har jag gjort en sån här tråkig dag?
Jo, jag har varit och handlat och hyrt två filmer :) Charlie Wilson's War och Juno. Har redan hunnit se Charlie Wilson's War, den var helt okej, inte något speciellt liksom... Men jag hoppas att Juno ska vara riktigt bra :) !
Har varit nere vid båten en sväng också, satt fast några grejer vid en boj så att vi ser på långt håll var våran båtplats är :) Det var några blommor från en båt nere i Thailand :) den har legat i en låda härute på landet sen vi var där, 7½ år sen. Äntligen kom den till användning :) ! Den som spar han har! (a) hihi

Annars har jag väl kollat lite på tv, suttit vid datorn, plockat upp potatis från landet så att vi får någon till middagen :) oså har jag börjat fixa maten :) Nu väntar vi bara på att grillen ska ta sig här i regnet.. så att vi kan grilla köttet någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0