Senaste dagarna..

Så, här kommer lite uppdatering från de senaste dagarna :)

Måndagen: Då vaknade jag vid halv 2, och gick direkt upp och tittade på filmen Arn, en riktigt bra svensk film! När jag ser svenska filmer brukar de mest bli deckare och komedier, men den här var ju helt annulunda, och som sagt, otroligt bra!
På kvällen tittade jag på CSI NY och Jordan rättsläkare :) Sen blev det lite rensning av datorn :)

Gårdagen: Vaknade redan kl 10, av att älsklingen ringde och väckte mig, men jag ville prata så jag låg där i sängen i 1 och en halv timme och pratade på :) Efter de gick jag ner till huset och åt frukost samtidigt som jag tittade på Jumper. Den filmen var riktigt bra! Hade inte så jätte höga förväntningar, eftersom jag hade hört från folk både att den var dålig och bra :) Men det var en film som föll helt i min smak! :)
Efter de tog jag en dusch och fixade i ordning mig, och sen tog jag bussen till stan, helt oväntat, men tommy ville träffa mig, jag ville träffa honom, och det var ändå uslet väder på landet, så jag kunde lika gärna dra hem!
Efter ett par timmar som tillbringats på buss och tunnelbana så var jag hemma hos älsklingen! Under kvällen gjorde vi inget speciellt, bara var med varandra :) Gick och la oss lite efter 12 då vi båda var otroligt trötta!

Idag: Blev väckte halv 1, fortfarande rätt trötta, men vi gick upp och åt frukost :) Vid kvar över 1 så skulle tommy åka iväg till farsta för att köra upp, eftersom han ska ta EU-körkort. Så när han åkte iväg gick jag hem till mormor en stund, var väl där ett par timmar skulle jag tro :)

Vid halv 4 kom jag hem och gick igenom posten, märkte att jag hade fått ett beslut från Skatteverket, så ajg gick ner till tobaken och faxade in det till mitt lönekontor :) så nu slipper jag betala skatt (a). När jag kom hem var jag redan hungrig, så jag värmde lite crépes som låg i frysen, gott med mat!

Resten av kvällen har jag städat, laddat in kort i datorn och nu håller jag på att rensa lite låtar i datorn, ganska effektivt faktiskt, eftersom jag har en tendens till att ha massa musik liggandes som varken jag eller andra lyssnar på, helt onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0