sjukling..

Det blev en till dag att vara hemma och sjuk, dock har jag orkat mycket mer idag :)  jag och tommy besökte dramaklassen idag :) kändes rätt bra. Vi åkte förbi videomix och hyrde 3 filmer, köpte godis och pepsi :) vanligtvis skulle de blivit cola, men dom har extrapris på papsi nu x) 1,5 liter för 10kr, pant inräknat! :)
Vi ska väl inte hitta på något särskilt idag.. kolla på tv och film, äta godis, popcorn och lite mat :)
Har inte fått i mig något sedan frukost, så jag kokar ett halvt paket nudlar just nu :) ska bli riktigt gott! Har inte ätit det på jäääätte länge!

Förlåt för dålig uppdatering, men ajg hoppas att ni förstår eftersom att jag är sjuk och är med min älskling samtidigt som jag försöker bli bättre :) ligger mest i sängen hela dagarna!

Hoppas ni mår bättre än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0