Skola

Blev inget mer bloggande igår kväll för mig, Tommy kom ju hit, så jag satt inte vid datorn :)
Vi tittade mest på TV hela kvällen, och gick och la oss tidigt :) och eftersom båda hade sovmorgon till 10 så känner jag mig fortfarande pigg, trots att det här är första dagen som jag har haft lektioner ;)
Jag hade matte, samhällskunskap, historia och svenska :) alla lärare verkade bra faktiskt :) så än så länge har jag inte fått någon dålig! Fast de klart, de här är ju bara första intrycket och så!
På torsdagar går jag från 10.05 - 15.40, med knappt en timmes lunch :)

Jag kom hem vid 16-tiden ungefär :) så jag har hunnit titta på Top Model och ätit lite :) har även fotat dagens outfit :) så den kommer komma upp på bloggen senare ikväll ;)
Nu tänkte jag börja dammsuga och fixa i ordning lite grann :) uppdaterar lite senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0