städningen

Idag hade vi matte svenska och idrott i skolan. Alltså en rätt skön dag :) I idrotten så har vi den lärare som än så länge verkar mest sträng och som verkar en aning snål med betygen, men å andra sidan så är det bara första intrycket :) så et blir säkert bättre!

Ikväll har jag väl inte direkt bestämt något... kanske ska vara med Tommy, men som sagt, det är inte bestämt x)
Om det inte blir av så vill jag nog hyra en film :) kanske simpsons filmen som jag fortfarande inte har sett, eller nån rolig romantisk komedi :) gillar att se sånna ibland :) oftast så gillar jag ju action, thriller och skräck mer :) men sånt ser jag ju alltid med tommy, så det kan vara skönt att bryta av med något helt annat! Så en komedi eller romantisk komedi, alltså en typisk tonårs-tjej-film vore skönt! Fast vi får väl se hur allt blir :)



Just nu är det rätt städat i mitt rum :) skrivbordet är ju fortfarande en röra, men resten :) det är dammsuget, en del är dammat, golvet torkades för ett tag sen och allt ser rätt fräscht ut för första gången på länge! Det känns så otroligt skönt! Det klart att det finns mycket mer att göra, men jag känner att jag har fått en ordentlig start, och för mig är det väääldigt viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0