stressigt

Jag har alldeles för mycket som jag ska hinna med ikväll! Alldeles för mycket...
Jag tänkte blogga rätt mycket, pga många anledningar, även kolla på project runway, duscha och testa balsamsprayen för första gången (!), packa inför imorrn eftersom att jag inte kommer komma hem på hela dagen osv osv. Trots allt detta så vill jag lägga mig tidigare ikväll, dels för att vänja mig inför att lägga mig tidigare och gå upp tidigare, men även för att kanske "sova bort" min hesa röst och det onda i halsen, så att jag verkligen kan sjunga på bröllopet på lördag!

Jag vet inte hur mycket jag kommer hinna av allt de här, men om jag ska kolla på project runway om en kvart, så kanske jag borde gå och duscha nu! Japp, det ska jag göra!

Jag lovar att försöka hinna uppdatera en del, eftersom att jag inte alls kommer hinna det imorrn, och förmodligen inte på fredag heller!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0