Torsdag

Dammsugningen blev klar för nån timme sen x) och jag gör inte så mycket.. har fixat lite, fotat ett linne/klänning, läst lite bloggar, rensat och sorterat skor... tagit det lugnt alltså! Det är sååå skönt!

Ibland önskar jag att det var fler timmar på ett dygn, för jag tycker inte att jag hinner med något! Eller i alla fall inte så mycket som jag skulle vilja!
Man skulle ju gärna vilja sova ett par timmar längre om nätterna :) hinna åka iväg och träna, plugga, blogga, till på TV, träffa pojkvännen och vänner :) men allt de där är oooooomöjligt för mig att hinna en och samma dag..
Inte konstigt att man inte hinner städa, göra alla läxor, träna så mycket man vill osv...
Som idag.. jag har hunnit blogga ett par gånger, dammsugit lägenheten, rensat bland skorna, tittat på TV och ätit, allt sedan klockan 16.00. Det har alltså tagit cirka 3½ timmar... tänk om man kunde ha 5 timmar till per dygn... då skulle man ju hinna hur mycket som helst!

Tänkte visa ett linne som mamma har köpt sedan :) funderar på att ha den som klänning tillsammans med ett par leggings någon dag.. men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0