L ö r d a g

Det skulle ju inte bli några julklappar för min del, men det har det blivit, till och från den senaste månaden :) både i förskott och som namnsdagspresenter :) Jag har ju fått en märkeshandväska, tofflor, en kortlek med ett drickrecept på varje kort, en almenacka från Mallorca, digitalkamera och senast idag vaknade jag med ett stort paket på sängen och pappa sa att tomten hade varit förbi x) Vad tror ni låg i? Nya högtalare till datorn :D! Helt underbara är dom och har världens bästa ljud! :D Jag är så jävla glad!
Snart är nya kameran färdigladdad också, så då ska jag testa den :)

Nu måste jag sätta igång och jobba med min bokrecension som ska vara klar innan jag åker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0