M å n d a g

Sitter i skolan nu och har precis käkat! Maten gick ner idga, men fan va jag har ont i magen och mår illa nu.. börjar fundera på om något i inte var så bra för mig... men men, får hoppas att det går över!
Har i alla flal fått veta att jag fick MVG på mitt arbete i svenskan, alltså de om dialekter då vi hade en redovisning :) även att min svenska lärare ska sluta till våran, så det blir en ny (förmodligen bättre) lärare!
Fick tillbaka spanska provet också, fick VG på det, lite tråkigt att det inte blev ett MVG.. men hon sa att jag kommer få MVG i slutbetyg om jag fortsätter som jag gör :) och att jag inte får bli så nervös på prov x) hoppas verkligen att jag får det!

Efter skolan måste jag och saga sitta kvar och göra företagsekonomin :) ska skriva hela texten idag, och jag hoppas verkligen att det går bra! Annars vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0