Natti

Har kollat på Idol ikväll, planerat inför resan och läst igenom en startbok för nya kameran :) är ju fortfarande samma märke som jag har haft innan så de flesta grejer är ju lika när de gäller att kolla på bilder, radera bilder osv :) det är ju bra! :) slipper man lära om allt!
Imorrn ska jag ta det lugnt, ladda nya kameran och bara plugga...
På kvällen ska jag hem till Tommy och äta middag hos dom och tillbringa natten där, ska bli helt otroligt underbart! :) är så lycklig med honom så jag vet inte vad alltså.. det är bara så sjukt! :D
Kommer minska ner på bloggandet nu de sista dagarna eftersom att jag har så mycket att göra. Skolan och familjen kommer före, och det tror jag att ni förstår också :)
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0