Bokrecension

Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt.. men det löser väl sig på ett eller annat vis :)
Sitter här och försöker skriva en bokrecension, men det var så otroligt längesen och jag har inte direkt någon lust att göra det.. så det går ju inte direkt snabbt om man säger så -.- lite störande, men så kan det ju vara!
Behöver ändå inte skicka in den förrän på tisdag precis innan jag åker, så jag kommer ju klara det! :)
Den ska ju bli cirka 2 A4, och jag har skrivit knappt en sida än så länge, men det går framåt i alla fall :) och det är ju tur de ;)



Nej, nu måste jag skriva lite igen, måste ju snart in i duschen och fixa mig så att jag kan gå till Tommy :) <3 ska bli så mysigt att få vara där under helgen och sedan sova där inatt!
Ni får ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0