shopping, jobbet, landet, rimbo, födelsedag, kattungar, igelkott

Jag skriver mindre och mindre i bloggen känns det som..
Men jag har inte så mycket tid, så jag skyller på det.

I torsdags drog jag som sagt o shoppade, både innan och efter jobbet!
Jag hittade lite klämmor till håret, 2 par skor, ett par trosor och ett nagellack, tror att det var allt :)
Jag lovar att lägga upp lite bilder på det när jag har tid!
På torsdag kvällen åkte jag till stan med tommy, för att äta på kungshallen tillsammans med honom, Jessica, Philip och Jokke :) det var trevligt att träffas o så :) !
Tommy sov hos mig även på torsdagen ;)

på fredagen jobbade jag som vanligt :) och pappa kom o handlade av mig och skjutsade sedan hem mig :)
Jag packade till landet, och sedan åkte jag, mamma, pappa och Tommy dit :)
Vi myste och latade oss hela kvällen :)

på lördagen halvsov vi fram till halv 1 :) eller rättare sagt, vi kollade på tv så fort vi vaknade!
Efter att vi hade ätit frikost/lunch så åkte vi till norrtälje och spelade minigolf :)
sedan tog vi en fika, och sist men inte minst så storhandlade vi :)
på kvällen grillade vi och jag gjorde en god efterrätt :) den kallas gino
Jag och tommy kollade på scrubs maraton och myste :)

Idag tog vi en dusch och efter all packning så blev vi skjutsade till rimbo.
Där firade vi tommys kusin, och tommy också :) och sedan åkte vi en sväng till hans morfar :)
där fick vi kela med små små små kattungar, dom var bara en vecka gamla och hade precis öppnat ögonen. Jag ska lägga in bilder på det också :) och även några bilder på en igelkott som vi la ut mat till :)

Nu under kvällen har jag kollat på NCIS och suttit vid datorn... tommy är och spelar volleyboll med håkan och hans kompisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0