Mallorca :)

Nu ska vi äntligen åka till Mallorca! :)
Planet lyfter 17:50 så vi åker hemmifrån 13:30 för att hinna äta lite på arlanda och gå runt och leta olika saker på taxfree ;)
Vi får skjuts av Philips pappa in till t-centralen, därifrån tar vi arlanda express som tar 20 minuter, och sen är vi framme för att checka in :)
Planet landar i Mallorca 21:30 och då går vi direkt och hämtar ut vårat bagage och sedan åker vi till vårt hotell; Hotel Horizonte. Det var där mamma och pappa träffades första gången, så det ska bli roligt att bo där :)
På söndagen ska vi upp rätt tidigt för att äta frukost och packa en rygga, som kommer bli rätt så full, och sedan ska vi åka in till Palma för att gå runt där ett tag och sedan träffa Emily, Isabella, Sofia och Matthew :) den dagen vill dom att vi ska bada :) och sedan på kvällen så sover vi hemma hos Isabella :) det ska bli hur mysigt som helst!
Resten får vi väl planera där nere antar jag :) det känns bäst så antar jag :)

Kanske bloggar en sväng till innan jag åker :) annars hörs vi när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0