veckan!

Shit, jag har inte bloggat sen i måndags.. snacka om dålig uppdatering!
Men men, ska inte klaga, jag har haft annat för mig :)
Tänkte berätta lite vad som har hänt under de senaste dagarna :)

I tisdags fyllde sötnosen år :) han fick sina presenter och vi myste hela dagen :) på kvällen åkte vi in till stan och åt på en mongolisk restaurang med hans familj :)

I onsdags åkte jag till grönan med Tommy, Hannes och Richard :) Vi hade jätte roligt där :) jag köpte en musmatta med ett foto från vilda musen, ett gosedjur och åt våfflor, remmar, sockervadd och donuts :D

Igår åkte jag till flaten med Tommy, Philip och Jokke. Vi skulle bada, men jag tyckte att det var för kallt så jag låg uppe på land och solade istället :) passade ju på när det var bra väder. Vi gick hela vägen hem, sjukt lång och jag hade cp ont i fötterna sen!
När jag kom hem satt jag vid datan med fotbad! Valde kläder till Mallorca resan och bara tog de lugnt :) När tommy kom hem så mötte han mig och vi gick hem till honom för att sova :)

Idag myste jag med tommy framför tv:n och hämtade en resväska hos mormor :)
Under kvällen har jag slöat, suttit vid datorn, packat och varit allmänt stressad!

 så här såg alltså min vecka ut :)
tänkte lägga in lite bilder om en stund :)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0