Mallorca

Nu är det bokat, nu är det klart :)
Jag, mamma, pappa och Philip åker till Mallorca den lördagen den 12:e Juli och åker hem onsdagen den 16:e Juli! Vi ska bo på ett hotell som heter Horizonte, det var där mamma och pappa träffades, 32 år sedan :)  När man kollar på bilder från hotellet så ser det helt underbart ut! I och för sig så tror jag inte att det spelar så stor roll, för jag och philip ska typ ändå bara sova där.. kanske inte ens gör det alla nätter, vi får väl se :)
Vi ska ju träffa våra kära vänner som vi träffade i Scotland förra året :) så vi åker alltså dit för att få träffa Sofia, Isabella, Emily, Marilo, Matthew och Damian! Ska bli helt amazing att få träffa dom igen! Åhh jag längtar så otroligt mycket efter dom!!! <3
Jag säger bara: Obeskrivlig kärlek till dom! <3

Om det är någon människa som läser det här och tycker det är patetiskt så tycker jag att ni ska ha klart för er att det är speciellt. Man har ett slags band, en slags conection grej. När jag åkte till scotland så hade massa hemska saker precis hänt i mitt liv, och scotland resan var liksom min resa tillbaka, tillbaka för att kunna njuta av mitt liv igen. Jag fick tillbaka kontakten med flera människor som jag hade mer eller mindre hade förlorat kontakten med, jag fick nya vänner, både från Sverige, Scotland och Spanien. Jag fick försöka göra mig förstådd på ett annat språk, dessutom med en scotsk dialekt (den går inte att förstå dom första 3-4 dagarna). Under den tiden utvecklades jag som person och den har gjort mig till någon helt annan människa än vad jag var innan. Jag har kontakt med nästan alla som jag umgicks med där, och allt har jag lyckats med på msn och skype, det är inte så svårt, vilket jag trodde att det skulle vara.
Men i alla fall, nu har jag fått chansen att åka och hälsa på 6 stycken av dom underbara människorna, och den chansen kommer jag ta! och det kommer bli helt underbart, förutom när vi ska säga hejdå, ett måste att ha med är vattenfast mascara, belive me!

Jag berättar mer om resan en annan dag :)
pusselipuss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0