måndag

har inte skrivit på aslänge!!! men de beror på att jag har bott hos tommy och på landet :)
ska berätta lite snabbt vad som har hänt under den senaste vecka xD men inte allt för lång och detaljerad, för de pallar jag inte!
så.. vi börjar med förra tisdagen :)

Tisdag: vi hade premiär på kvällen, tolskillingsoperan för alla som inte vet de! det gick väl rätt så bra :) sov hos tommy på kvällen!

Onsdag: föreställningar hela dagen :) gick väl bra, inget speciellt direkt.. på kvällen så fuckade vi kvällsföreställningen... kanske inte världens bästa..
senare efter kvällsföreställningen så drog jag, tommy, niklas, joel och patrik hem till tommy :) jag och tommy skulle duscha, och sen skulle niklas också göra det. efter en stund kom maria, emelie, andy och adde dit, och vi myste med popcorn, te och oboy! sedan drog vi ut och röka vattenpipa, marias :) hon fick den i egypten av sin mamma :D det tackar vi för! så vi testade på melonsmak. första gången någonsin som jag rökte vattenpipa faktiskt! eller överhuvudtaget som jag rökte xD på kvällen sov jag hos tommy :) <3

Torsdag: Hela klassen fick en rätt stor utskällning av kurre.. vilket var rätt förståligt! Sedan spelade vi upp våra två sista föreställningar! Bestämde sedan med Scotty vad jag skulle sjunga på skolavslutningen :) så det blev "only you". Vet inte direkt vem som har skrivit den, men Joshua Radin har i alla fall sjungit den :) så scotty ska spela gitarr och sjunga en understämma med mig! najs ^^
Efter skolan drog jag direkt hem och packade, och så åkte jag, tommy, pappa och mamma ut till landet, ganska soft faktiskt :) vi myste o kollad epå tv och så :) tror att vi kollade på någon film om jag inte missminner mig..

Fredag: Jag och tommy halvsov rätt länge, sen fick han frukost på sängen, det har han förtjänat! Och egentligen så borde han fått det för länge sen! men men, bättre sent än aldrig ;)
Jag och älsklingen var duktiga och cyklade fram och tillbaka till ica, vilket var cirka 7 kilometer ;) efter de drog vi upp till poolen och mumsade på frukt, kakor, godis, cider och cola! kan de bli bättre? nej, inte med underbart snack och en jävligt varm sol och en pool som var någolunda svalkande (enligt mig, lite för kall)!
först vägrade jag bada, men när jag hade duschat så blev jag lite taggad, men tommy tyckte att jag var för seg, så han drog ner mig i vattnet den knasbollen! men men, jag är bara glad för det :D ^^ <3
På kvällen grillade vi, och satte upp studsmattan! Sedan skulle jag och tommy åka hem! Så det blev buss och tunnelbana hem för våran del!
På tunnelbanan kom en kille fram till oss och började prata med mig, våran konversation var väl ungeäfr såhär:

"killen till sin kompis: hon kanske vet!
killen: hej
jag: hej..?
killen: jo, asså, min kompis, han har precis fått två hundvalpar, två tjejer, så vi undrar om du kan hitta på något namn till dom?
Jag: ee, nej, jag vet inte
killen: asså de ska vara några söta namn som passar ihop, typ som musse och mimmi, fast två tjejnamn, kan du inte komma på något?
jag: nej tyvärr, jag vet inte
killen: hm, okej... (tystnad) du var rätt söt faktiskt .. om det inte var så att jag var bög, då skulle du varit perfekt för mig!"

Där slutade jag att svara xD
och min söta pojkvän satt mittemot och hade hörlurar på, men ashög volym, så han hade självklart inte hört ett ljud .. suck! -.-
killen gick i alla fall o satte sig och jag gick och pussade på tommy xD

När vi kom hem drog han iväg med hannes och richard, dom skulle ut med mopparna, eftersom att richard hade köpt en samma dag :) så jag passade på att ta en skön dusch! sedan kom han hem och vi somnade :)

Lördag: Då blev de konsum på förmiddagen, gick upp typ 20 i 7 på morgonen, fan vad jag inte ville! Men men, jag pallrade mig dit i alla fall :) Under dem timmarna jag var där märkte jag att alla var oerhört snälla mot mig? varför? alla (eller åtminstone dem flesta) har varit rätt så otrevliga mot mig.. det finns typ några som pratar med mig hela tiden och frågar saker.. men dem flesta är allmänt ointresserade av alla som dem inte känner bra och umgås med på fritiden -.-
tror kanske att de har att göra med allt som jag och gina och pappa och gina pratade om för några veckor sen, det var i alla fall det som mamma trodde :)
efter konsum fixade jag mig, och åkte sedan hem till tommy! Firade håkans student (håkan är tommys brorsa) och hälsade på halva tommys släkt x) det var najs!
Sen vid typ 6 halv 7 så åkte jag ut till landet igen..
På kvällen kollade jag på den gröna milen, jävligt bra film!

Söndag: fixade de sista på landet och förberadde inför nästa helg. sedan packade jag hem och hjälpte till lite grann med maten. pappa skjutsade mig till bussen och jag åkte hem :) blev sur på min käre pojkvän när jag kom fram, men de löste sig under kvällen, och nu i efterhand känner jag mig lite dum :$ eller rättare sagt, jag känner mig riktigt dum! men men, mitt humör var inte de bästa, så jag skyller på det.. även om det inte är rätt. huvudsaken så löste sig allting och vi hade en mysig kväll, även fast vi bara duschade och sen somnade xD

Idag måndag: råkade somna om igen på morgonen så vi kom typ en halvtimme försent till skolan, bravo! vi skulle städa, så jag och tommy fick ett straffarbete, vi skulle ta bort klottret i musiksalen.. vilket bestod av 2 grejer typ xD vilket jävla straffarbete! xD
Efter de satt vi o latade oss i klassrummet, och sedan var det 9:ornas lunch.. inte direkt god, och de var asmånga som inte åt något, men men :)
efter skolan så åkte jag med söta cili till stan :) jag köpte 4 pocketböcker :D och en vinröd klämma som jag förmodligen ska ha på balen imorrn! Cili införskaffade sig en ny pocketbok hon också :)
Hemma så har jag bara duschat, ätit middag, kollat på tv, beställt sommarlovskort och fått pappa att föra över pengar till mitt konto xD eftersom jag ska slinga och klippa håret imorrn xD och jag pallar inte direkt gå runt med massa cash till de, blir för mycket då!

nej, nu är jag trött! ska nog dra och titta på Navy CIS nu, och sen är det bedtime!
natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0