Måndag morgon

Nu är klocken 09.27 och jag är redan uppe, det känns både bra och dåligt.
Det är ju bra att jag inte har försovit mig eller något, men jag vill ju hellre sova några timmar till! Vädret gör ju inte direkt saken bättre, det är mulet... är i o för sig glad att det inte är stålande sol när jag ska jobba, så jag antar att det är en perfekt dag för att sitta inne i kassan på konsum...
Känner mig inte lika peppad att jobba den här veckan som jag gjorde förra. Egentligen är det ju bättre den här veckan i o med att jag får sova mer på morgonen och att jag redan kan kassan helt okej, men det känns som att jag vill ut och träffa kompisar, dra iväg och sola och bada någonstans, kanske ha en picknick? eller bara hänga ute bär det är fint väder! Men det fina vädret är som bortblåst.. och varken jag eller någon annan har nog lust att sola utan sol?
Det var så varmt och soligt innan man slutade skolan, och man tänkte bara att man får ta chansen efter skolavslutningen, i o för sig så solade jag ett par gånger innan, men inte så länge, så jag är ju inte så jätte brun.. lite färg har man väl fått.
Nej, nu vill jag ha sol! Vill helst ha lite färg innan jag åker till mallorca, jag vill inte komma ner dit som en blekfis! Fast såklart, det viktigaste är att ha fint väder där och när jag kommer hem, för när jag kommer hem så har mamma o pappa semester och vi ska ut med båten, helst varenda dag!

Jag funderar på vad jag ska äta till frukost.. jag ska ju jobba "över" lunchen så att säga.. och jag har bara en kvarts rast. Tänkte ta med mig en yoghurt till rasten, eller möjligtvis efter jag har jobbat klart, men jag måste ju ha något nu... vet dock inte vad det ska vara... är inte alls sugen på något..!

Hoppas på att få träffa Tommy idag :) får vänta och se om det blir så!

09.34 är klockan nu, jag måste fixa klart mig, är ju inte helt klar ännu. t-shirt ska på, sminket ska fixas, håret ska fixas och jag måste lägga ner lite saker i väskan.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Jahaja :) Själv jobbar ja på posten^^ Min 4e sommar haha=)

2008-06-30 @ 11:16:40
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Ah, det är lite skillnad med folk som är runt omkring en. Då hade ja med kunnat bli sur:p Men när det gäller en kändis sådär tycker jag inte det gör nåt (:

2008-07-02 @ 10:10:47
Postat av: Sannah

Oj, det var lilla jag som råka bli anonym:D

2008-07-02 @ 10:11:16
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0