tisdag!

Dagen har varit rätt så lugn :) sov över hos tommy, alltid lika mysigt!
Vaknade kvart i 8 och behövde gå upp och så direkt! Åkte iväg till liljeholmen, för att jobba idag igen. Det gick väldigt bra i kassan, och nu har jag lärt mig flera PLU-nummer, vilket är väldigt behövligt! När min handledare skulle gå på lunch fick jag sitta kvar i kassan, och fick då endast lite hjälp av en annan tjej. Hon visade hur jag gjorde med några kuponger och berättade ett par koder, så mycket mer sa hon inte :) vilket jag antar är bra, för då betyder det att jag kan göra det mesta själv :)
Jag fick även veta att min typ handledare ska gå på semester på torsdag, så jag kanske får sitta själv i kassan på fredag, de känns lite läskigt! Men men, eftersom jag redan nu känner mig rätt så säker, så är det nog inga problem. Enligt min handledare så är jag otroligt lättlärd och kan allting redan, hon berömmer mig typ nästan när de gäller varje kund (a) hihi! De mesta gäller PLU-nummer, men också när de gäller alla bank kort, medlemskort och andra saker :)

Nu håller jag på att laga middag, har fixat med en kyckling som har stått i ugnen i ungefär 45 minuter nu.. dom tar så jävla lång tid av nån skum anledning x)

Senare ska jag berätta en liten överraskning och kanske lägga upp några bilder :)
hörs av senare

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Milla

Svar: Hihi, japp. Visst ser den god ut? :) Hade bra.

2008-06-24 @ 19:55:12
URL: http://camillabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0