tisdag :)

Idag vaknade jag klockan 1 :) fast jag ville sova mycket längre!
Hade fått nåt brev av telia där de stog något om nytt mobilnummer och en refill grej, jag ba wtf?! så jag ringde pappa, och han ringde telia och frågade varöfr dom skickat de till mig när vi itne hade beställt något, han på telia typ sa att jag måste ha gjort de o bla bla bla, så pappa bad att få prata med hans chef. Så chefen pratade med pappa och ursäktade sig och sa att det måste skett ett misstag. men de visade sig att en försäljare nere i hör (för de ligger väl typ i skåne? eller har jag helt fel?) hade tagit emot en beställning i torsdags om detta, liksom, vadå omöjligt? De läskiga är att dom hade mitt förnman, båda mina mellannamn, efternamn och hela adressen. Det är ju sjukt? Så typ teknisk sätt är det någon som har beställt allt de där i mitt namn, jag känner inte ens någon i hör?! aja, det var ingen fara i alla fall, dom satte telefonnumret ur bruk och så.

Åkte till farsta och köpte present till min kusin, ska typ dit imorrn eller nåt, fattar inte riktigt. Hennes familj ringer på en onsdag, för att be oss komma på en söndag? hur jävla smart är det? inte för att det på något sätt är hennes fel, så därför åker vi dit imorrn :) för det är trots allt henne vi ska fira, och inte hennes familj.

Efter farsta så åkte jag hem till tommy och vi kollade på simpsons och våra värsta år tillsammans xD sedan ringde mamma och sa att dom skulle äta på bella vista, ni vet den där italenska restaurangen i tallkrogen? så jag och tommy mötte mamma och pappa där, och åt med dom :)

efter så gick vi hem till mig och kollade på jerry springer show, de handlade om en 14 årig tjej som var prostituerad och som inte tyckte det var något fel med det?! och hennes kompis skulle förmodligen också börja?! hennes hallick var hennes syrras ex-man. vadå cp?!
efter de blev det simpsons :) sen följde jag älsklingen en bit på vägen hem :)
han skulle hem tidigt och sova :) <3
det ska nog jag också göra nu, är trött och ska upp någolunda tidigt imorrn :)
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0