fredag

Igår sov jag hos tommy :) vi började kolla på en film, men pallade inte se klart den eftersom vi skulle upp tidigt idag.
Idag hade vi vikarie på SO:n, men jag gick upp till bilden och jobbade istället. Sen hade vi hörförståelse i franska, sista lektionen någonsin i franska för min del! Förmodligen i alla fall! Vi började repetera ett par scener ur våren pjäs idag också, de var skönt att få stå på scenen igen, även om jag har fullt upp med romeo&julia. Efter skolan gick jag hem till tommy för att säga hejdå. Han ska till sin farfar i helgen för att fira att han fyller jämt eller nåt sånt :) så vi kommer inte träffas förrän på måndag, då han kommer ut till oss på Finnhamn (dit vi ska på klassresa), alltså en dag senare. Just därför kände jag att jag behövde säga hejdå. Efter de åkte jag till farsta för att gå på teatern. Först så bytta vi om och satte på oss myggor, sen var det uppsjungning och efter de så tränade vi låtar, och körde ett genomdrag av allt. Känns verkligen jobbigt! Behöver träna på mina repliker.. men när ska jag ha tid till de? Har liksom fysikprov, geografi uppgift och bokrecention som också ska göras, ALLT till nästa vecka.. snacka om störande...
Vi repade på teatern fram tills klockan 8 ikväll.. de var riktigt jobbigt och jag kände att jag var så jävla trött.. och ändå ska vi upp tidigt imorgon bitti för att vara där klockan 10 på morgonen för att repa 8 timmar till.. JAG ORKAR INTE!
Visst, det är jätte roligt att spela teater, men jag pallar inte ha sån jävla press. De enda jag vill just nu är att sova, tänk att få sova, vila, ta de lugnt, slappa i flera dagar. Det skulle vara en dröm!
Men som sagt.. en dröm som är för bra för att vara sann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0