gonatt

Tänkte skriva en sista gång nu innan jag går och lägger mig :)

har suttit och skrivit mitt SO arbete i stort sett hela tiden i 4 timmar nu.. jävligt jobbigt, men efter att huvudvärken släppte så gick det bara bättre och bättre, och jag ville passa på att skriva. Är uppe i nästan 7 sidor nu, fast jag har en del kvar.. ska helst hinna skriva om de här också:
råvaruutvinning, industrialiseringsgrad, brott mot de mänskliga rättigheterna, tillgång till rent vatten, klasskillnader, infrastruktur, nativitet, mortalitet, urbanisering, varför landet är ett u-land, om de är ett u-land i alla avseenden, vilka landets stora problem är, jämföra siffror med sverige, vilka nödvändiga åtgärder som måste ske för att en utveckling ska ske, brist på mat, miljö(miss) bruk och ekonomiska bromsklossar.
Det kallar jag mycket.. men men, kanske inte skriver om allt, för allt verkar inte så jävla nödvändigt..

men men :)
nu måste jag få lite sömn :) så att jag kan gå till skolan imorrn o göra de där matte nationella och vara med på SO lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0