Korsetter <3

Jag älskar korsetter! Dom är underbara. Förstår inte vad som är så konstigt med att man gillar dom.. Det är grymt hur snyggt dom kan sitta, Jag menar verkligen inte att springa runt med en korsett bara för att den pushar tuttarna o sånt, utan jag gillar dom bara. Kolla bara på dom här tre bilderna:
image44
image45

image46
Dom är sjukt snygga! Den första är ju grymt sexig! Den andra vet jag inte riktigt vad man ska säga om.. de är ju typ lack eller läder eller nåt. absolut inte min stil, men riktigt najs var den! Den sista var cool, hur cool som helst!

En sak är säker.. de är att jag inte direkt skulle sätta på mig en sån här och gå till skolan i den. Det är inte jag.. och ja, jag vet inte.. de skulle kännas fel och konstigt. Jag får nöja mig med att dregla över bilder och prova lite i affärer och mina 2 som jag har hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0