Lördag :)

Vaknade rätt tidigt på grund av att den där sol fläkten eller vad det är surrade så mycket, så jag kunde inte somna om -.- lite störande.. men eftersom att det var strålande sol så la jag mig ute och solade istället.  Satte på bandit på radion och la mig i en solstol med en macka och juice till frukost :) mycket mysigt! Det var sjukt varmt! Låg där till o från i lite mer än 2 timmar, sen åkte jag och pappa ut på sjön och fiskade. Vi fick 2 gäddor, pappa kastade båda gångerna, men jag vevade in dom!  Den första var på 2.2 kg och den andra var mindre, vi hann inte väga den, men pappa trodde att den var mellan 1 och 1.5 kg. Har kort på allt, men jag kan inte ladda in från min kamera till den här datan, så jag lägger upp dom imorrn! Om bilderna blev bra..  När vi kom hem tog mamma lite bilder på mig. Dock hade jag inte så mycket kläder, så de blev bara ett par olika outfits, hoppas några av dom blev bra, för vi tog typ 50 bilder xD Kan säkert visa några stycken när jag har lagt in dom i datorn!  Till middag blev det en öring som pappa fångade för några veckor sen, hur gott som helst!  Efter middagen kollade vi på en film; Bourne Ultimatum. Den var asbra! Nu sitter jag här o tråkar.. och är inne på frida.se  rätt underhållande! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0