Måndag kväll/tisdag morgon

Igår kväll skrev jag klart den där hemkunskaps uppgiften, tog lite tid, men det var rätt så enkelt.

Pojkvännen kom hit på middag och vi låg o myste framför TV:n hela kvällen :)
Kollade bland annat på joey, simsons och filmen deep blue sea. Hade i o för sig redan sätt filmen, men den är faktiskt bra :) Är skönt att bara slappa framför tv:n!

I morse när jag vaknade hade jag feber, så jag somnade om. Tänkte gå till skolan efter lunch eftersom vi skulle ha matte nationella muntliga då, men de visade sig att vi skulle ta det imorrn istället, och då stannade jag hemma hela dagen. Jag vaknade väl runt halv 11 och då bestämde jag mig för att inte sova ännu mer, även fast de skulle varit skönt. Har suttit o småkollat på tv, våra värsta år. Det programmet är faktiskt jävligt roligt. Snart ska datorn stängas av igen och jag ska titta på vänner :) och sen sjunde himlen. Men först ska Philip skicka mitt Uganda dokument till min mail :) Tack så mycket Philip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0