Myrbo..

När jag vaknade i morse och gick fram till byrån så märkte jag att det var myror som kröp längs golvet vid väggen! Det var hur många som helst, typ runt 100-200, och jag överdriver inte! även om jag har en tendens att göra det.. Pappa gick upp till mitt hus och stampade runt ett tag tills alla var dödade, det tog sin lilla stund. Han sa att det var hur många som helst, minst(!) 100 st. Sen efter la han ut lite insekts spray runt huset och sen ska vi lägga ut myrr är de tänkt.. men men, inga myror där än så länga, och hela dagen har gått, så jag är nöjd! Så är det att ha ett landställe. Men men, det är mysigt och då får man stå ut med såna saker! Bjuder på en bild från solnedgången där ute! Helt underbar!!

Solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0