Romeo & Julia

I fredags hade vi alltså föreställningar på teatern, alltså Romeo & Julia. Den första kom klassen och tittade på, och den var inte så jätte lyckad... men sen blev de bättre för varje föreställning. Den sista blev helt klart bäst och lyckad! Jag laddar upp lite bilder från föreställningarna :)

Jag och Samuel
Den här affishen sitter uppe i farsta!
Photo taken by Maja Malm

Romeo och Julias ballad
Romeo & Julias smörballad "Vad betyder ett namn"
skriven av Ludwig Wase

:)
Jag och Samuel under pjäsen :)


Jag läser bok (pga att jag ska vara uttråkad)


Philip som fader Laurence (en munk som odlar hasch plantor xD)


Jag sur i ett vääääldigt kort nattlinne :)

för första gången
Jag "död" för första gången


Jag i gravkammaren

döda, jag för andra gången
Patrik, Samuel och jag döda, jag för andra gången

efter sista föreställningen
Jag och Philip efter sista föreställningen!

efter sista föreställningen
Jag och Samuel efter sista föreställningen


Kommentarer
Postat av: SOFIAAA!

omg!

soo cool!

you two (philip and malin) are amaazing

you were Juliet and philip you were friar laurence!

hahaha

we read the book in class!

I FUCKING LOVE YOU!

well done mates!

2008-05-28 @ 20:16:13
Postat av: Malin

Aaaw sofia sweety

I love you so much darling, hope to see you soon!!

<3<3<3<3<3<3 i'm so happy that you're always there for me! i'm here for you too love <3

2008-05-28 @ 21:31:36
URL: http://maulun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0