already sunday?

Igår gick jag som sagt och la mig vid 12 :) men jag kollade på One Tree Hill på första avsnittet :) har ju fått låna första boxen av Cili så nu ska det tittas! ;)
Vaknade vid 11 imorse och åkte nästan direkt till högdalen för att träna. Det var en vikarie för den vanliga tränaren, och hon som var vikarie tränade inte ens Core (en slags stabilitet och styrka för mage och rygg, som jag skulle träna idag). Bara de sista 5 minuterna.. så den här träningen var helt onödig. Eftersom att jag har blivit rejält försyld så tänkte jag aldrig simma idag, och det kunde man heller inte, dom tog bort alla linor för att ett par ungar ville hoppa från hopptornet -.- så pappa hann inte simma mer än 10 minuter förrän dom tog bort allt -.- suck säger jag bara!
Efter de åkte vi och handlade på Bea, extra pris på 2liters coca cola, 6 st för 79 eller vad de va x) så vi köpte de ;) så nu har vi ett antal liter coca cola i svalen xD

Jag har precis börjat komma igång med pluggandet och det ska nog gå rätt så fort tror jag :) man ska motivera vilket statsskick man tycker är mest demokratiskt, Sveriges eller Usa's. Så jag sitter här och försöker komma på saker som Usa och Sverige har olika, bl.a. försäkringar, skatter osv. Än så länge går det riktigt bra, så jag är inte orolig!

Eftersom att det är fars-dag så har pappa fått ett litet paket och mamma har precis bakat rulltårta bakelser :D alltså, man lägger en skiva rulltårta på ett fat och sedan lägger man på grädda och bär över så blir det som en bakelse! :) jag har aldrig testat de, så det ska bli gott att fika om en liten stund!


Bild från i somras


Kommentarer
Postat av: cilipili

jajamensan, nu får du fasen titta när du fått låna hela boxen ;)



saknar dig,

puss&kram <3



förresten, jag såg ditt skolfoto, du blev jättesöt!

2008-11-09 @ 21:54:46
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0