Daniela & Emily

Blev en hamburgare för min del och nu är jag mätt och belåten ^^
När jag var påväg till centrum så skrattade en tjej precis lika som Daniela! Åh vad jag saknar henne! Att vi inte hörs av så ofta gör ju bara saken värre... Här kommer i alla fall en bild på henne tillsammans med Emily :) i ett provrum i Scotland då dom satte på sig samma tröja! :D I love you darlings <3



Har historia-samhälls prov om knappt 10 minuter! Känner mig faktiskt rätt så förberedd på det. Kan ha lite svårt med begreppen och höger och vänster poitiken, men ideologierna kan jag nog ;) det är ju bara ett g-prov, så jag tror inte de är någon större katastrof att jag inte kan allt perfekt!

Efter skolan ska jag hem och hämta kvitton och filmerna, ska först till farsta och hämta ut jackan och bilderna som jag har framkallat och sedan blir det en sväng till gubbängen och lämna tillbaka alla filmer som vi hyrde i fredags :)
Sedan är det ju simningen, blir ju uppvisning den här veckan istället för förra :) det känns rätt skönt faktiskt.
Frågan är bara hur jag ska hinna allt, plus att äta också.. aja, de får bli som det blir helt enkelt. I värsta fall kan jag ju käka när jag kommer hem :)

Vet att jag har börjat blogga mindre och mindre och det beror inte på att jag har tröttnat, utan snarare på att jag inte har den tid som behövs.. Är synd faktiskt, men finns inte så mycket jag kan göra åt det.
Jag har ju skolan, 2 extra jobb och sen ska man få tid över att leva :) vill ju träffa Tommy, kompisar, ta det lugnt, slöa och massor av annat :)
Därför har jag försökt att alltid uppdatera på raster i skolan eftersom att jag oftast inte gör något vettigt alls då, har ju väldigt långa luncher de flesta dagarna :) så det går alldeles utmärkt!
Nu precis innan första terminen på gymnasiet tar slut så måste man ju lägga ner mycket energi på det mesta, och förutom det så fyllde pappa år igår, mamma nästa onsdag, ska fira med släkten på lördag och om 3 veckor så sitter jag på en restaurang i Thailand och tar det lugnt efter en dag i solen...
Är ju så mycket som ska hinnas med innan och jag förstår inte själv hur jag ska hinna allt.. men det löser sig på ett eller annat vis! :) tänker inte gå omkring och oroa mig för mycket och heller inte stressa, för då slutar det bara med att jag måste börja äta tabletter mot magkatarr.. och det tänker jag inte utsätta mig för helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Dannie

HON och JAG har ju finaste namnet^^ haha <33

2008-11-27 @ 15:55:40
URL: http://cupcakees.blogspoy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0