F r e d a g

Är i skolan nu och är lagom irriterad efter den här svenska lektionen...
Orkar inte gå in på massa detaljer, för det är onödigt!
Igår när jag kom hem efter simningen var jag otroligt trött, men jag bestämde mig för att sova hos tommy :) så det var bara att fixa i ordning sig och packa inför idag :)
Ska ha skridskor på idrotten, men eftersom att isen nästan smält bort så är det inte helt säkert.. annars blir det pingis :)

Idag efter skolan blir det städning! Ska fixa i ordning allt inför imorrn då släkten kommer :) sedan ska jag väl plugga och bara ta det lugnt :)
Imorrn är det konsum och sedan firar vi mamma och pappa :) så det kommer bli lite stressigt att hinna med allt då!
Ska även försöka hämta min jacka och bilderna jag har framkallat idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0