fredag

Sitter i skolan och har håltimme, och just nu har jag skittråkigt... Saga drog för typ en halvtimme sen så ajg sitter och gör nothing.. men de är väl kul de med... eller inte! xD
Skulle ju egentligen till Simningen igår, men jag mådde bara sämre och sämre när ajg var påväg och kände verkligen att jag inte skulle orka med 1½ timme med skrikande ungar omkring mig, så jag var tvungen att strunta i det. Gick i alla fall hem till Tommy och satt framför TV:n under kvällen coh myste med honom :) alla åt något under kvällen, men jag mådde fortfarande illa så jag struntade i att ta något som kanske gör det värre...
Medans Tommy tittade på Hell's kitchen så låg jag bara i sängen och vilade :) spelade lite på hans mobil och läste en tidning, kände verkligen att ajg behövde varava ner, så det var nog jätte bra att jag inte gick till simningen igår! För idag, då har jag ingen huvudvärk och mår inte ett dugg illa :) vilket jag har gjort flera dagar i rad! Nu är det finally borta! ;)

Potatisbullar till lunch idag :) gott och jag är glad att det inte var något annat äckligt vegetariskt x)
Om 45 minuter börjar idrotten och för en gång skull (har varit sjuk de flesta idrottslektionerna) så ska jag vara med :) har ingen aning om vad vi ska göra, men jag hoppas att det är roligt så att man blir lite motiverad! :)

Efter skolan händer inget speciellt.. har inte planerat ett dugg faktiskt :) Senare ikväll så ska tommy hem till mig så ska vi äta god mat :) pappa ska göra plankstek! Underbart gott! :D
Sedan får vi se om vi går och hyr en film eller nåt och om vi ska hem till honom eller stanna hos mig :) har inte riktigt bestämt det ännu.

Kanske borde ta tag i bloggen när jag kommer hem? Lägga upp outfits och lite annat..? :) det tycker jag låter som en bra idée, hoppas det inte dyker upp något annat bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0