god morgon!

God morgon! :)
Det är en stor skillnad att vakna vid halv 9 och se att det är sol ute än att vakna way before 7 och se att det är kolsvart! Som tur var så har jag sovmorgon idag och behövde inte kliva upp förrän en halvtimme sedan, kändes helt underbart! ;)

Jag var nyss inne och tittade på skolans hemsida och såg att mina svenska lärare är sjuk och kommer varken idag eller imorrn ;) så idag slutar jag 14.30 istället för 15.40, medans jag imorrn får världens håltimme... inte lika roligt kanske.. men men :) kan ju försöka jobba med en inlämningsuppgift som vi har i samhälle då :) den ska ju vara inlämnade på tisdag och jag har inte ens börjat! xD

Förövrigt så är jag vrålhungrig.. men inte på frukosten vi har hemma.. vet inte om ajgs ka ta en macka i alla fall eller vänta med det :) lär väl vänta med det antar jag xD

Funderade på att träna idag, men de blir så konstigt med tiden, så jag struntar nog i det idag, har ändå bestämt med mamma att vi ska träna core och simma på söndag :)
Känner att jag börjar bli sjuk.. ont i halsen och så.. får hoppas att de går över bara, för det är ju inte så bra att missa skolan direkt, även om jag mer än gärna skulle stanna hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0