Håltimme

Fick ju typ håltimme på företagsekonomin.. läraren skulle på ett läkarbesök tydligen, så jag har suttit här framför datorn ett bra tag nu! Men det känns som att det behövdes ändå :) då kan jag ju få lite annat gjort när jag kommer hem :)
Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag börjar, vilket betyder att jag nästan suttit här i en timme x)
Hellre framför en datorn med bra musik i öronen än på ett stökigt skolbibliotek där det ändå inte går att plugga :) plus att jag blir på bra humör när jag hör musik och sitter och läser underbara bloggar :) har fått mig många skratt och fina stunder :)

Efter skolan ska jag bara hem och försöka plugga lite på Samhälle och Historia, ska ha g-test på torsdag om ideologier, och det är inte mitt bästa område inom samhälle och historia så jag måste faktiskt plugga till det här provet, även fast det bara är g! Sedan ska jag åka till farsta med mamma :) ska sola och köpa ett par nya fårskinns tofflor eftersom att det har gått hål på mina älsklingar! Mamma skulle få rabatt eftersom att hon har ett sånt där klubbkort :) så det blir ju billigare och det är bra :) kan vi köpa nåt fint i Thailand för resterade 50-lapp som vi tjänar på det ;) haha!


Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0