handleden gör ooooooonnnnttt!

Sitter i skolan och ska springa iväg på lektion nu, tänkte bara skriva en snabbis innan, men det är inte de enklaste då jag har fått vääääldigt ont i handleden igen -.- Fattar inte vad som har hänt, men jag försöker att inte röra den ett dugg, vilket i sin tur resulterar i att jag blir jätte kall om handen.. inte heller de bästa, men vad ska man göra?
Efter skolan (som förövrigt slutar om en timme) blir det cityakuten, måste göra något åt de, så det är bara att åka in helt enkelt! :) Tror inte att det är någon fara, men jag är trött på att gå och ha halvont hela tiden och att det bryter ut med jämna mellanrum!
Skriver mer senare, nu är det engelska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0