Hos Älsklingen

Såg att det är mycket fler besökare här på bloggen idag än det har varit på hela veckan :) är ju trevligt!
Kan inte riktigt förstå anledningen, men jag antar att det finns någon bra ;)
Just nu är jag hos Tommy och ska egentligen koppla in datorn vid sängen så att vi kan se på film :) tänkte bara slänga in ett inlägg först! ;)
Imorrn ska jag upp tidigt och ha en svenska redovisning och sedan en diskution på engelska, jag hoppas att allt går bra! Jag förtjänar fan bra betyg i båda dom ämnerna :) fick ju MVG i båda svenska och engelska både i åttan och i nian, så det är klart att jag ska sikta på det nu också :)
Är ju inegn företagsekonomi för min del imorrn eftersom att jag ska leta företag är det tänkt :) hoppas otroligt mycket på att det löser sig eftersom att jag verkligen verkligen vill ha projekt och inte behöva göra om prov som vi har haft under hösten (det är de valen jag har om jag ska få MVG)! Ska ringa till min chef på konsum imorrn och höra om hon har tid för mig och farfar skulle kolla med lite företag också :) hoppas att något av det funkar!
Om inget av de går får jag väl kanske kolla med pappa om jag kan ta hans brorsa eller nån annan vän :)

Nu är det tid för mig att stänga av datorn och koppla om allt! Tänk så teknisk jag har blivit x) jag som knappt har vetat var högtalar sladden skulle in på min förut xD
Nu akn jag till och med koppla om allt, internet, elen, högtalarna, headset, mikrofon, musen och allt sånt ;) är riktigt stolt över hur duktig jag blivit sedan jag blev tillsammans med Tommy :)
Han har verkligen tagit bort mina dåliga sidor och få mig att få mycket bra sidor :) älskar honom otroligt och det tänker jag fortsätta göra ett bra tag till ;) Imorgon är det 10 månader sedan den kvällen vi bestämde oss för att verkligen bli tillsammans. Men redan nu är det ett år sedan allt började :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!

Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har satt något avslutat datum för tävlingen än, men jag har haft fullt upp :S

Det kommer ikväll i bloggen

2008-12-01 @ 10:50:13
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0