I am happy!

När jag hade visat mamma mina omdömen som jag fick på utvecklingssamtalet och efter att hon sett alla så tyckte hon att jag har gjort så bra ifrån mig och så gick hon in och hämtade en påse i deras sovrum och kom ut med den och sa "Jag kunde inte låta bli". I påsen låg den UNDERBARA väskan som jag har tittat efter i flera veckor, men har inte köpt den för den var för dyr, var en märkesväska, och sånt intresserar mig egentligen inte alls, kikade på den från första början för jag trodde det var 30% men så visade det sig att det inte var de.. och på den vägen var det!
Nu har mamma i alla fall gått och köpt den :D och jag är helt till mig!
JAG ÄR LYCKLIG! Jag lovar, det är sant! :)

Går inte bra att fota den, då de inte riktigt ser ut som den gör.. men ni får ett smakprov i alla fall :) Lila är den, med vanliga korta handtag och ett lååångt axelband som går att koppla loss om man vill! Mycket fina detaljer fram och många bra fack! :) Märket Fiorelli!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0