Jag har varit duktig!

Nu har jag pluggat lite matte och ätit middag :)
Känns riktigt skönt att ha gjort något vettigt idag! Känner mig lite stolt faktiskt, för jag trodde nog inte riktigt att jag skulle ta mig i kragen och göra det :$ Men idag var jag riktigt duktig!
Ikväll tänker jag mest ta det lugnt :) ska väl kanske se One Tree Hill avsnittet om knappt en timme och senare blir det förmodligen filmen Into the blue, som går på 3an klockan 21.00 ikväll :) Har redan sett den filmen i och för sig, men den är otroligt bra! :)
Tänkte kanske så småning om börja läsa engelska boken som ska vara utläst om några veckor :) känns som att det är bra att ha det gjort och verkligen försöka komma in i den och så!

Här kommer en bild från i fredags då de MP3or som har valt Rörlig bild C skulle ha direktsängning från studion på skolan x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0