kräftstjärtar!

Nu har jag suttit och tittat runt på olika bloggar hur länge som helst, samtidigt som jag nyser och snörvlar hela tiden! Känner att hela huvudet är igenbommat och jag har lock för öronen... febern är inte långt borta nu, det är ett som är säkert!
Ringde till Tommy för en stund sedan, och det blir ingen bio idag, för stressigt för honom så han och jag går en annan dag istället :)

Just nu håller mamma och pappa på att fixa middagen och jag hjälper till lite grann också :) Så idag ska det bli pasta med sås med kräftstjärtar i ;) haha, blev i alla fall av den här helgen! :)
Senare ikväll ska jag och mamma åka och sola :) passar på nu när bion blev inställd! Kommer smörja mig liite idag också, men inte alls så mycket som förra gången :) fick ju ändå färg, så de var bra att jag smörjde in mig! :)

Nej, nu ska jag gå och duka och sedan ska jag plugga lite igen, tappade de för ett tag sen x) men nu är jag taggad igen ;)


Bild på mitt hår före balen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0