Måndag

Jag har inte så mycket tid att skriva, men jag gör ett snabbt inlägg i alla fall!
Skola som vanligt under dagen och halv är redan avklarad! Snart ska jag möta upp Jessica för att äta lunch med henne :) och sedan kanske de blir en sväng till datorerna igen, får se lite hur det blir :)
Efter skolan följer Saga med mig hem och käkar och sedan på kvällen ska vi tillbaka till min gamla skola för att titta på Kabaréen :) ska bli superkul!
Ska försöka ta och plugga lite företagsekonomi också, det måste jga helt enkelt hinna med! Förutom allt det här så ska jag sova tidigt :) för det behöver jag verkligen!
Tror inte att det blir så många inlägg idag, eftersom att jag har rätt mycket planer, men jag ska försöka slänga upp ett par till :) annars så förstår ni ju varför! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0